Moeite met goede voornemens? Met deze 6 apps hou je vol!

19 JANUARY 2015, AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Summary
2015 is een nieuw begin en dat betekent voor velen: goede voornemens. Ieder jaar weer lopen in januari de sportscholen vol, draaien de datingsites overuren en hebben met name de afslankgoeroe's de beste maand van het jaar. Maar hoe lang duurt dit goede gedrag nu echt? Helpling deed onderzoek en vond 6 apps die je nieuwe leven en goed voornemens een stuk dragelijker en langer vol te houden maken.

6 online tools om uw goede voornemens te behouden.

1.Gezond eten: Afvallen staat volgens een onderzoek van de ING met 40% bovenaan ieders lijstje van goed voornemens. Dit betekent natuurlijk ook gezonder eten. En dat hoeft helemaal niet zo lastig te zijn in het nieuwe jaar want er zijn tal van online oplossingen voor gezonder eten. De tijden van alleen kapsalon en pizza bestellen zijn voorbij. Nu bestel je met hetzelfde gemak een gezonde en verse maaltijd aan huis. Het is een makkelijk manier om je eetgewoontes te veranderen en er niet meer tijd aan te besteden dan eerst. Via sites als SLA, Pompoen met Speck of Tante Bep heb je binnen no time een gezonde maaltijd thuis en kan je de tijd die je wint met niet koken besteden aan bijvoorbeeld sporten.

2.Hou je huis schoon: Een frisse en nieuwe start van het jaar houdt ook in dat je huis schoon is, Helpling.nl biedt uitkomst. Wat wie houdt er nou van schoonmaken naast alle dagelijkse drukte? Helpling is een online platform waar je met gemak een ervaren en verzekerde schoonmaker kan boeken voor slechts 13,90 per uur! Begin fris met Helpling en haal de stress van het schoonmaken weg zodat je je kan focussen op de rest van je goede voornemens.

3.Blijf Fit: Op twee in het ING onderzoek staat meer bewegen en fitter worden. Hoewel dit een veel voorgenomen voornemen is betrapt menigeen zich zelf erop dat dit lastig vol te houden is. Er zijn een aantal apps die dit makkelijker maken en die je mogelijkheid geven om op je eigen tempo en ik je eigen tijd aan je beweging te komen. Human is een app die meet wanneer je aan je minimale 30 minuten beweging per dag zit. Die 30 minuten zijn wel erg minimaal maar het is een fijne manier om te beginnen. Instant Fitness is een app die oefeningen geen die je overal en altijd kan doen.

4.Flitsmeister: Zuiniger doen staat ook hoog op het lijstje van veel Nederlanders. De beste manier om nutteloze kosten terug te dringen is ze niet maken! Met Flitsmeister bespaar je jezelf in ieder geval de boetes. De op de achtergrond draaiende Flitsmeister waarschuwt je voor flitsers, trajectcontroles en files. Het is mogelijk om Flitsmeister in combinatie met een navigatie-app te gebruiken en je ontvangt een notificatie zodra er een trajectcontrole plaatsvindt of flitspaal staat. Flitsmeister is alleen te gebruiken op de A- en N-wegen en ontvangt een groot gedeelte van de informatie van zijn gebruikers.

5.Meer geld besparen: Het bijhouden van uw geld kan een echte zeur zijn, maar met sites als Mint.com, is het bijhouden van je uitgaven en het stellen van budgeten bijna leuk. Je kan makkelijk bijhouden aan wat je hoeveel hebt uitgegeven en aan de hand daarvan zien waar je op kan besparen zonder je maandelijkse bankafschriften door te spitten. Het geld wat je bespaard met Flitsmeister kan je meteen invoeren in Mint.

6.Leer iets nieuws:Het verbeteren van vaardigheden en het bevorderen van kennis of het nu voor werk of voor persoonlijke groei is ook een populair voornemen. Op Lynda.com volg je online cursussen op je eigen tempo. Van web design, fotografie, zakelijk, software tot creatieve vaardigheden er is voor alles een tutorial samengesteld door de top van dat vakgebied. Een leuke en makkelijke manier om nieuwe dingen te leren.

About Helpling