Online platform Helpling stelt Michelle van Os aan als nieuwe managing director

09 OKTOBER 2017, AMSTERDAM
Samenvatting

Amsterdam, 9 oktober 2017. Helpling stelt Michelle van Os aan als nieuwe managing director van Helpling Nederland. Ze neemt het stokje over van Floyd Sijmons, co-founder van Helpling Nederland die zich gaat richten op het starten van een onderneming in het buitenland.

Het is een interne promotie voor Van Os. Ze is sinds de start van het online schoonmaakplatform betrokken bij Helpling. In 2014 begon Van Os op het hoofdkantoor in Duitsland en assisteerde bij het opzetten van Helpling in Nederland. De afgelopen jaren leidde ze als rechterhand van de huidige managing director het twintig koppige operations team.

Benedikt Franke, CEO en co-founder van Helpling: “Michelle is de perfecte kandidaat om onze doelstellingen te behalen. De afgelopen jaren is Helpling enorm gegroeid en Michelle is met ons bedrijf meegegroeid. We zijn ervan overtuigd dat met Michelle’s kennis van ons product, Helpling de komende jaren uitgroeit tot hét platform voor alle huishoudelijke diensten.”

Van Os kijkt er naar uit om in deze nieuwe functie aan de slag te gaan: “Ik ben heel trots op wat we met het huidige team in korte tijd hebben bereikt. Persoonlijk vind ik het enorm belangrijk om het gebruiksgemak van het platform voor de huishoudelijke hulpen te vergroten. Zo wordt het voor hulpen makkelijker om hun agenda flexibel in te delen en een klantenbestand te onderhouden via ons platform.”

In de komende maanden zal Van Os zich voornamelijk richten op het vormen van een sterk team om de core business van Helpling, schoonmaak, verder door te schalen in heel Nederland. Tegelijkertijd wordt gekeken naar nieuwe services die interessant kunnen zijn voor het business model van het online platform.

Over Helpling:

Helpling is Europa's grootste online marktplaats voor het boeken van huishoudelijke diensten. Op de website kunnen klanten binnen een paar klikken een gescreende huishoudelijke hulp boeken. Voor de schoonmaakhulpen betekent deze innovatieve online service dat ze makkelijker dan ooit toegang hebben tot nieuwe klanten en zelf kunnen managen waar en wanneer ze willen werken.
Over Helpling