Sista minuten-tips inför mors dag: Helplings presentkort på hemstädning

På söndag är mors dag här igen, och Sverige gör sitt bästa för att skämma bort alla mammor på denna dag: frukost på sängen, upplevelsepresenter och ett överflöd av blommor. Enligt Svensk Handel är just blommor den mest populära gåvan - på en enkät svarade 25 % att de skulle ge blommor på mors dag.

Att städa är något som mamma förhoppningsvis slipper göra på söndag. Ett presentkort på hemstädning från Helpling kan därför vara en perfekt present på mors dag – som dessutom ger glädje till fler än mamma. För i samband med mors dag donerar Helpling 150 kr till BRIS för varje ny kund och för varje kund som handlar presentkort på städhjälp. BRIS arbetar för att förbättra barns och och ungas villkor och rättigheter, och hanterar tiotusentals samtal varje år. Bidraget hjälper BRIS att vara tillgängliga för alla barn och unga som behöver stöd och hjälp.

Presentkortet finns i tre versioner: 2 timmar, 3 timmar eller 4 timmars städning. Gå in på helpling.se/mamma för att ta del av kampanjen.

Om Helpling

Helpling grundades 2014 med idén om att förenkla bokning av hemstädning. Detta gör man genom att erbjuda en onlinemarknadsplats mellan köpare av städtjänster, och Helplings kvalificerade städpartners. Kunder kan enkelt, via app och hemsida, boka en städning genom att enbart uppge adress, namn och önskat städtillfälle. Hittills har tusentals svenskar på 15 orter använt tjänsten. Genom att kunderna lämnar ett betyg efter utförd städning genomgår våra städpartners en kontinuerlig kvalitetssäkring.

Om Helpling

pressmeddelanden