Helpling en HEMA introduceren het Nationale Schoonmaak Cadeau

Amsterdam, 20 mei 2015 - Helpling, het online platform voor het boeken van een particuliere schoonmaakhulp, en HEMA introduceren vandaag het Nationale Schoonmaak Cadeau. De markt voor cadeaukaarten is nog steeds sterk groeiend, waarbij er jaarlijks ca. 1,5-2,0 miljard omzet wordt gegenereerd met deze producten.

De nieuwste ontwikkeling op dit gebied is dat consumenten steeds meer digitale cadeaukaarten kopen. HEMA introduceert daarom een volledig nieuwe lijn van digitale cadeaukaarten, waaronder het Nationale Schoonmaak Cadeau van Helpling.

Het Nationale Schoonmaak Cadeau zal in vier verschillende cadeaubonnen varierend van 30.-, (2 uur), 45.- (3 uur), 59.- (4 uur), en 89.- ( 6 uur) aangeboden worden en vanaf 26 mei 2015 online bij Hema en Helpling verkrijgbaar zijn.

Doelgroep

“Toen wij in december 2014 onderzoek deden naar schoonmaak stress tijdens feestdagen, bleek het dat 94% van de participanten graag een tegoedbon voor een huishoudelijke hulp zou krijgen als kerstcadeau. De vraag was er maar, het aanbod ontbrak nog.

Ik ben dan ook erg trots dat we nog geen half jaar later voor het eerst in de geschiedenis van Nederland een cadeaubon op de markt brengen voor het vinden en boeken van huishoudelijke hulpen

Ook buiten de feestdagen is de behoefte aan het cadeau doen van huishoudelijk hulp groot. Of het nou voor een verjaardag, verbouwing, geboorte of verhuizingen is, er zijn talloze gelegenheden waar een cadeaubon voor huishoudelijke hulpen uiterst geschikt is om geliefden, ouders, collega’s of vrienden cadeau te doen.” Aldus Helpling NL Co-founder Floyd Sijmons

Achtergrondinformatie Helpling

Helpling.nl is het platform in Nederland voor het online boeken van schoonmaakhulp. In een paar stappen kan gemakkelijk een schoonmaker geboekt worden, zonder verplichtingen en zonder abonnementsvorm, tegen het vaste tarief van € 13,90 per uur voor herhaalde boekingen, en € 14,90 voor losse boekingen.

Over Helpling